„Wystarczą tylko minuty aby przekonać się jak skutecznie wykorzystać przestrzeń dźwiękową. Pozostaną lata aby czerpać z niej zyski.”
Właściciele dobrych sklepów i zakładów usługowych wiedzą nie od dziś, że muzyka podnosi sprzedaż, ale odtwarzając ją powinni pamiętać o obowiązkowych opłatach na rzecz Organizacji Zbiorowego Zarządzania.
czytaj więcejReklamy mają na celu skłonić konsumenta do wyboru produktu i jego kupna. Twórcy reklam posługują się rozmaitymi środkami oddziaływania.
czytaj więcejZapraszamy do współpracy w celu przygotowania profesjonalnej obsługi programu muzyczno - reklamowego na zasadach Audio Marketingu: - galerie handlowe, obiekty wielkopowierzchniowe - markety, hipermarkety, supermarkety - sieci sklepów branżowych - restauracje, kawiarnie, puby - kina, teatry, hotele - developerów i firmy zarządzające Centrami Handlowymi