Właściciele dobrych sklepów i zakładów usługowych wiedzą nie od dziś, że muzyka podnosi sprzedaż, ale odtwarzając ją powinni pamiętać o obowiązkowych opłatach na rzecz Organizacji Zbiorowego Zarządzania.
czytaj więcejReklamy mają na celu skłonić konsumenta do wyboru produktu i jego kupna. Twórcy reklam posługują się rozmaitymi środkami oddziaływania.
czytaj więcejKawiarnia lub restauracja jest miejscem wyjątkowym, gdzie klient przy kawie, w miłej atmosferze może spotkać się z kontrahentami, przyjaciółmi, rodziną, lub po prostu indywidualnie spędzić czas przy lampce wytrawnego wina, dobrej czarnej kawy lub zjeść odpowiednio przygotowany posiłek.
Kawiarnia lub restauracja to miejsca wyjątkowe, gdzie oprawa muzyczna ma kolosalne znaczenie, pozwala na spędzenie czasu przy dobrej kameralnej muzyce, wprowadza odpowiedni klimat, informując zarazem o ofercie miejsca, w którym się znajduje, co pozwala na utrwalenie, poniekąd nieświadomie, informacji, które w tle będą przekazywane. W takich miejscach zapominamy o gitarowych riffach, brzmieniach nowoczesnej muzyki klubowej, czy usypiających balladach. Restauracja, kawiarnia lub miejsce o podobnym przeznaczeniu musi mieć jazzową identyfikację, utwory muszą być kameralne, wspólnie ze słowem oraz rozmową klientów nie mogą tworzyć konfliktu i powodować sytuacji drażniącej. Dlatego w tym przypadku polecamy Cafe Jazz (Smooth Jazz Cafe), gdzie spośród tysięcy największych jazzowych piosenek, wyselekcjonowaliśmy listę najwiekszych, najbardziej chwytliwych, najprzyjemniejszych, których odpowiednia selekcja i emisja utrwali w klientach miejsce, w którym się znajdują, zachęcając jednocześnie do kolejnych odwiedzin.
Cafe Jazz (Smooth Jazz Cafe), to idealny program muzyczny, w którym prezentujemy wyselekcjonowane przez specjalistów utwory w kategoriach Smooth Jazz, Easy listening, Fusion Jazz, Cafe Jazz, Latin Jazz, które w odpowiednio dobrany sposób wywrą wpływ na Twoich klientów. Podczas programu emitujemy informacje związane z prowadzoną przez Ciebie działalnością, informacje o miejscu, w którym znajduje się klient, co godzinę słyszysz automatyczny zegar mówiony głosem lektora, prezentujemy inne informacje o Twojej działalności, wydarzenia, informacje o imprezach, godzinach otwarcia, polecanych pozycjach menu, etc.
W zależności od charakteru lokalu zagramy Ci modern oraz retro (kanał szczególnie polecany dla lokali "w starym stylu")
Niezależnie od tego czy jest to jeden lokal czy sieć lokali, identyfikacja muzyczna utrwala jego nazwę w pamięci konsumenta na trwałe i powoduje, że rozpoznaje on go następnym razem, bez najmniejszego problemu.
Korzyści programu muzycznego dla Sprzedawcy: