Właściciele dobrych sklepów i zakładów usługowych wiedzą nie od dziś, że muzyka podnosi sprzedaż, ale odtwarzając ją powinni pamiętać o obowiązkowych opłatach na rzecz Organizacji Zbiorowego Zarządzania.
czytaj więcejReklamy mają na celu skłonić konsumenta do wyboru produktu i jego kupna. Twórcy reklam posługują się rozmaitymi środkami oddziaływania.
czytaj więcejStrefa użyteczności publicznej jaką jest Galeria Handlowa / Pasaż jest najbardziej specyficzna ze wszystkich – tutaj odpowiednie przygotowanie muzyczne musi być zróżnicowane i przygotowane w taki sposób aby połączyć wszystkie profile, gusta oraz oczekiwania konsumentów w różnych przedziałach wiekowych.
Program musi spełniać restrykcyjne normy, emisja muzyczna musi uwzględniać selekcję i odfiltrowywanie utworów, które mogą okazać zbyt dynamiczne, zbyt głośne, niekiedy drażniące.
Dlatego też program muzyczny przygotowywany jest w gatunku „SOFT” który reprezentuje wiele stacji radiowych w Polsce i na świecie. SOFT oznacza spokojny format z przeznaczeniem dla zróżnicowanego odbiorcy i zróżnicowanej grupy wiekowej. Są to zazwyczaj lekkie utwory pop, r&b, muzyka lat 80-tych i 90-tych, ballady.
Taki program dyskwalifikuje rockowe brzmienia, eliminuje muzykę dance i klubową, a poprzez odtwarzanie największych przebojów, wyselekcjonowanych spośród dziesiątek tysięcy utworów, format ten jest przyjemny dla każdego.
System rotacji i powtarzalności pozwala na określenie przedziału czasowego dla jakiego dany wykonawca lub dana piosenka nie pojawi się ponownie, co wyklucza emisję tych samych utworów lub tych samych wykonawców po sobie, repertuar muzyczny jest bardzo zróżnicowany, spośród tysięcy utworów muzycznych, wybraliśmy tę część, która jest zdecydowanie najprzyjemniejsza, najbardziej chwytliwa i rozpoznawalna. Całość w połączeniu z przekazem reklamowym stanowi idealną spójność i odgrywa niezwykle ważną rolę w działaniach marketingowych.
Korzyści programu muzycznego dla Sprzedawcy: