Właściciele dobrych sklepów i zakładów usługowych wiedzą nie od dziś, że muzyka podnosi sprzedaż, ale odtwarzając ją powinni pamiętać o obowiązkowych opłatach na rzecz Organizacji Zbiorowego Zarządzania.
czytaj więcejReklamy mają na celu skłonić konsumenta do wyboru produktu i jego kupna. Twórcy reklam posługują się rozmaitymi środkami oddziaływania.
czytaj więcejW zależności od instalacji sieci radiowęzłowej oferujemy kompletny program muzyczno – informacyjny dla hoteli, moteli i innych obiektów tego typu. Czas spędzony w tym miejscu uprzyjemni program , który można usłyszeć w Lobby, na holu lub korytarzu, w zależności od instalacji sieci radiowęzłowej, w bufecie, sali konferencyjnej lub nawet w pokoju hotelowym.
Sieć hoteli może wyróżniać się jednolitą identyfikacją muzyczną (oraz reklamową) poprzez spójny charakter odtwarzania oraz wspólną bazę muzyczną. Klienci w hotelowym lobby, w oczekiwaniu na przyjęcie lub wymeldowanie, albo Ci, którzy przebywają w hotelowej kawiarni, mogą czuć się bardziej zrelaksowani i odprężeni podczas porannej kawy,przeglądu prasy oraz odpowiedniej muzyki emitowanej w tle wraz z odpowiednim doborem przekazu reklamowego.
Przyjemne, lekkie popowe brzmienia lub jazzowe, delikatne utwory zorganizują niezwykle pożądany klimat w obiekcie hotelowym, a wizyta utkwi w pamięci gościa na długi okres, co jednocześnie zachęci do ponownego wyboru tego samego obiektu.
Korzyści programu muzycznego dla Sprzedawcy: