Właściciele dobrych sklepów i zakładów usługowych wiedzą nie od dziś, że muzyka podnosi sprzedaż, ale odtwarzając ją powinni pamiętać o obowiązkowych opłatach na rzecz Organizacji Zbiorowego Zarządzania.
czytaj więcejReklamy mają na celu skłonić konsumenta do wyboru produktu i jego kupna. Twórcy reklam posługują się rozmaitymi środkami oddziaływania.
czytaj więcejAudiomarketing to świadome oddziaływanie na klienta (konsumenta), pewien rodzaj terapii muzycznej w celu stworzenia specyficznego klimatu w miejscu sprzedaży, związanej z emisją odpowiednio dobranej, przygotowanej, sprofilowanej muzyki (w tym bloku programowego - muzycznego) w połączeniu z przekazem odpowiednich informacji, komunikatów reklamowych, spotów, ogłoszeń, których treść wpływa pozytywnie na podejmowane przez klienta decyzje o zakupie towaru lub conajmniej stanowi podstawowe, a niekiedy jedyne,często najskuteczniejsze źródło informacji. Dźwięk towarzyszący w miejscu sprzedaży, w którym przebywa konsument wpływa na niego niezwykle pozytywnie, silnie utrwala markę firmy w świadomości klienta oraz zachęca tym samym do ponownych odwiedzin.
Doskonałym przykładem Audiomarketingu są markety, hipermarkety, galerie handlowe, hale targowe oraz obiekty wielkopowierzchniowe. Obszar nagłaśnianego obiektu staje się centralnym miejscem informacyjnym dla konsumenta, poprzez wszelkie działania reklamowe, przy jednoczesnym stonowaniu przekazu informacyjnego oraz odpowiedni dobór formatu muzycznego.
Co wyróżnia Audiomarketing od standardowych form odtwarzania utworów?
Przede wszystkim Technologia: cyfrowa. Nie wiążemy klientów jakimkolwiek sprzętem "audio" - nie instalujemy serwerów, stacji roboczych, dodatkowych komputerów, maszyn, odtwarzaczy, musicboxów, playerów czy szaf grających! Nie dostarczamy upgradowanych płyt CD, nie musisz sam aktualizować bazy. Wystarczy niewielki cyfrowy odbiornik satelitarny. Za darmo.
Oferta Audiomarketingu jest profesjonalną propozycją stworzenia bloku muzycznego z selektywnie dobraną muzyką oraz indywidualnym programem na potrzeby sieci radiowęzłowych, stworzonym przez specjalistów od kreowania wizerunku firm oraz ludzi z branży radiowej. Jako jedyni, oferując usługi Audio Marketingu, posiadamy wieloletnie doświadczenie pracy w mediach (rozgłośnie radiowe lokalne i ogólnopolskie), poparte faktyczną wiedzą i praktycznymi umiejętnościami kreowania wizerunku stacji, której przekaz docierał bezpośrednio do setek tysięcy odbiorców poprzez przygotowywane programy autorskie.
Pełen zakres działań: