Właściciele dobrych sklepów i zakładów usługowych wiedzą nie od dziś, że muzyka podnosi sprzedaż, ale odtwarzając ją powinni pamiętać o obowiązkowych opłatach na rzecz Organizacji Zbiorowego Zarządzania.
czytaj więcejReklamy mają na celu skłonić konsumenta do wyboru produktu i jego kupna. Twórcy reklam posługują się rozmaitymi środkami oddziaływania.
czytaj więcejObsługa sklepu lub sieci sklepów, wiąże się z jednolitą identyfikacją audio w każdym z punktów. Muzyka, którą dobieramy w celu
emisji, musi być starannie przygotowana i dopasowana pod konsumenta, który stanowi najwyższy i dominujący odsetek (biorąc pod uwagę grupę wiekową),
spośród wszystkich, którzy są klientami Twojego sklepu. Konsument, niezależnie od miejsca w którym się znajduje, niezależnie od miasta czy miejscowości,
z chwilą, kiedy przekroczy próg sklepu, który należy do sieci, musi mieć wrażenie, że jest u siebie. Poprzez odpowiednio przygotowany format muzyczny
istnieje silne wrażenie jednolitości i utożsamienia się z wybraną siecią sklepów, niezależnie od charakteru prowadzonej działalności i
prezentowanej oferty. Dlatego Audio-Marketing w pojedynczym miejscu sprzedaży lub sieci sklepów, identyfikując jedną markę jest niezwykle istotnym
czynnikiem, który odgrywa istotną rolę, przy świadczeniu usługi tego typu.
Program muzyczny w sklepie tworzymy na podstawie informacji, jakie otrzymujemy. Dotyczą one głównej grupy docelowej
klientów, którzy są potencjalnymi kupcami jak i również innych informacji dodatkowych, związanych z prowadzoną przez
Ciebie działalnością.
Sklep z markową odzieżą, sklepy spożywczo-przemysłowe, sklepy z konfekcją damską i męską, sklepy z wystrojem wnętrz, salony firmowe, markety handlowe, markety spożywcze, markety budowlane, restauracje, puby, kawiarnie, pizzerie, inne lokale gastronomiczne...
Korzyści programu muzycznego dla Sprzedawcy: