Właściciele dobrych sklepów i zakładów usługowych wiedzą nie od dziś, że muzyka podnosi sprzedaż, ale odtwarzając ją powinni pamiętać o obowiązkowych opłatach na rzecz Organizacji Zbiorowego Zarządzania.
czytaj więcejReklamy mają na celu skłonić konsumenta do wyboru produktu i jego kupna. Twórcy reklam posługują się rozmaitymi środkami oddziaływania.
czytaj więcejHipermarket, supermarket, Market, Hala targowa to miejsca użyteczności publicznej, które nastawione są na duży przepływ klientów w różnych przedziałach wiekowych, o różnych celach, w celu dokonania zakupów różnych produktów. Odpowiednio dobrany dźwięk dociera do tysięcy konsumentów dziennie, zatem przygotowanie programu oraz odpowiednia filtracja nagrań muzycznych musi uwzględniać wiele aspektów. Muzyka dla ogółu musi być odzwierciedleniem standardowego Radia, które nadaje program w trybie SOFT, czyli utwory spokojne, stonowane, przeboje muzyki pop, lata 80-te,90-te z wyeliminowaniem tych nagrań, które zawierają dźwięki drażniące konsumenta (eliminujemy nagrania,w których dominują wysokie tony, gitarowe riffy, dynamiczne uderzenia, gdzie dominuje vocal, etc.)
Prezentujemy bazę piosenek, które wywołują przyjemne doznania, wewnętrzne emocje, poprzez połączenie pokoleniowe kilku dekad utworów (lata 80-te,90-te,nowe nagrania) docieramy do każdego odbiorcy bezpośrednio i każdy odnajduje przyjemność podczas dokonywania zakupów, a muzyka towarzysząca stanowi bodziec zachęcający konsumenta do zatrzymania się znacznie dłużej w miejscu, w którym się znajduje.
Niezwykle istotnym czynnikiem na sali Hipermarketu czy Sklepu wielkopowierzchniowego jest systematyczne informowanie konsumenta o promocjach, wyprzedażach, towarach godnych polecenia, niezależnie od tego czy jest to promocja dzienna, tygodniowa lub okresowa. System emisji programu RAS, pozwala na emisję materiałów reklamowych w trybie zmiennym nawet codziennie, z pełnym raportowaniem emisji, co otwiera możliwości sprzedaży reklamy firmom zewnętrznym za pośrednictwem systemu radiowęzłowego i programu emisyjnego, wraz z dokładnym wyliczeniem czasu emisji i przeliczeniem wartości cenowej.
Muzyka w połączeniu z profesjonalnym przekazem reklamowym jest dla konsumenta najważniejszym źródłem informacji w momencie, w którym znajduje się na sali nandlowej, bowiem dokonując zakupów, otrzymuje niezbędne informacje o produktach promowanych.
Korzyści programu muzycznego dla Sprzedawcy: