Właściciele dobrych sklepów i zakładów usługowych wiedzą nie od dziś, że muzyka podnosi sprzedaż, ale odtwarzając ją powinni pamiętać o obowiązkowych opłatach na rzecz Organizacji Zbiorowego Zarządzania.
czytaj więcejReklamy mają na celu skłonić konsumenta do wyboru produktu i jego kupna. Twórcy reklam posługują się rozmaitymi środkami oddziaływania.
czytaj więcejBadając tendencje i zapotrzebowania rynku, śledząc zmieniające się trendy, oraz najróżniejsze formy promocji firmy i produktów, uwzględniając oczekiwania konsumentów, reklama muzyczna w miejscu sprzedaży stanowi integralną część zabiegów marketingowych.
Autopromocja jest wskazana w celu podniesienia znaczenia firmy, wzmocnienia jej wizerunku i utrwalenia jej w świadomości konsumenta.
Nasze działania cechuje pełen profesjonalizm:Nasza bezkonkurencyjność oznacza, że potrafimy osiągać wyznaczony cel pod względem: