Właściciele dobrych sklepów i zakładów usługowych wiedzą nie od dziś, że muzyka podnosi sprzedaż, ale odtwarzając ją powinni pamiętać o obowiązkowych opłatach na rzecz Organizacji Zbiorowego Zarządzania.
czytaj więcejReklamy mają na celu skłonić konsumenta do wyboru produktu i jego kupna. Twórcy reklam posługują się rozmaitymi środkami oddziaływania.
czytaj więcejOpen Air, jak sama nazwa wskazuje to wydarzenie, impreza lub okoliczność na otwartym powietrzu. Wszelkiego rodzaju systemy wystawiennicze, festyny, festiwale, imprezy masowe, reklamowe ,promocyjne mogą być przygotowane automatycznie i odpowiednio wcześniej w celu emisji bezpośrednio podczas ich trwania. Analogicznie do innych obszarów marketingu muzyczno-reklamowego, program może być emitowany również na żywo. Wszystko po to, by podkreślić nie tylko przekaz muzyczny, ale i merytoryczny, poprzez odpowiednio wcześniej przygotowane pakiety informacyjne dla konsumentów, co pozwala wydarzenie odpowiednio zapamiętać i odtworzyć w przyszłości, w konkretnym celu.
Wszelkie kwestie techniczne, sprzętowe i nagłośnieniowe, przygotowane wcześniej, stanowią podstawę emisji programu Open Air. W przypadku programów i marketingu na otwartej przestrzeni pracujemy wyłącznie na przygotowanym wcześniej sprzęcie, gotowym do pracy i konfiguracji przez naszych pracowników. Nie podłączamy i nie przewozimy własnego sprzętu nagłośnieniowego.
Harmonogram programu Open Air musi być odpowiednio przygotowany, godzina po godzinie, minuta po minucie, musi uwzględniać przygotowaną wcześniej zawartość merytoryczną, odpowiednio skompilowaną i powiązaną z oprawą muzyczną.