Właściciele dobrych sklepów i zakładów usługowych wiedzą nie od dziś, że muzyka podnosi sprzedaż, ale odtwarzając ją powinni pamiętać o obowiązkowych opłatach na rzecz Organizacji Zbiorowego Zarządzania.
czytaj więcejReklamy mają na celu skłonić konsumenta do wyboru produktu i jego kupna. Twórcy reklam posługują się rozmaitymi środkami oddziaływania.
czytaj więcejTworząc program stacji radiowych poprzez odpowiednio przygotowany format muzyczny, dostarczaliśmy sygnał do osób reprezentujących różne warstwy społeczne, poznawaliśmy ich oczekiwania, zapewnialiśmy odpowiednie doznania, kreowalismy emocje. Na podstawie tych doświadczeń, doświadczeń ze słuchaczami, skompilowaliśmy własną bazę muzyczną z podziałem na odpowiednie kategorie tematyczne. Swoje doświadczenie, za pomocą ludzi specjalizujących się w reklamie, postanowiliśmy przenieść na płaszczyznę związaną z obsługą obiektów handlowych, miejsc sprzedaży, punktów usługowych, hali targowych, salonów, restauracji i hoteli, dbając i zapewniając odpowiednią oprawę muzyczną przy perfekcyjnie przygotowanym przekazie reklamowym.
W wielu obiektach handlowych - brak identyfikacji, cisza, niewłaściwy dobór utworów, zbyt głośne lub za ciche komunikaty reklamowe, chaotyczne spoty reklamowe, nierówny poziom głośności muzyki oraz niekiedy skargi personelu to tylko niektóre negatywne czynniki, jakie można dziś zauważyć – nawet w liczących się Obiektach handlowych w Polsce.
Na podstawie takich doświadczeń – zbudowaliśmy narzędzie, które jest rozwiązaniem niezbędnym nie tylko dla Sprzedawcy ale i koniecznym dla Konsumenta. Obie strony na swój sposób czerpią odpowiednie dla siebie korzyści.