Właściciele dobrych sklepów i zakładów usługowych wiedzą nie od dziś, że muzyka podnosi sprzedaż, ale odtwarzając ją powinni pamiętać o obowiązkowych opłatach na rzecz Organizacji Zbiorowego Zarządzania.
czytaj więcejReklamy mają na celu skłonić konsumenta do wyboru produktu i jego kupna. Twórcy reklam posługują się rozmaitymi środkami oddziaływania.
czytaj więcejWieloletnie analizy usług związanych z obsługą muzyczną obiektów handlowych, którymi nie zajmowała się nasza firma przekonały nas, jak łatwo jest oddziaływać negatywnie poprzez tego typu działania, ze szkodą dla konsumenta, wykorzystując fakt bezkonkurencyjności oraz przekonania do subiektywnie dobrze wykonywanego obowiązku.
Aby poznać te mechanizmy trzeba się stać potencjalnym klientem, znaleźć się w wielu miejscach sprzedaży, dokonać ogólnej oceny i analizy tego, co nam się podoba a co nie, co drażni, a co powoduje przyjemne doznania, co stanowi naszą potrzebę?, czego oczekujemy? Jakie oczekiwania wobec swoich klientów ma sprzedawca, jak muzyka wpływa na czas przebywania w sklepie i w jaki sposób pomaga w podejmowaniu decyzji o zakupie.Takie działania powodują, że możemy zaoferować w pełni ambitny plan obsługi słowno-muzycznej, przy jednoczesnym zachowaniu odpowiedniej równowagi.
Formy promocji produktów, poprawiania lub tworzenia wizerunku marki, reklama i lansowanie wybranego produktu, reklama i promowanie całej gamy produktów (radio,telewizja,prasa,materiały reklamowe,internet,billboardy,video) to niektóre formy promowania produktów. Audiomarketing jest jedną z nich.