Właściciele dobrych sklepów i zakładów usługowych wiedzą nie od dziś, że muzyka podnosi sprzedaż, ale odtwarzając ją powinni pamiętać o obowiązkowych opłatach na rzecz Organizacji Zbiorowego Zarządzania.
czytaj więcejReklamy mają na celu skłonić konsumenta do wyboru produktu i jego kupna. Twórcy reklam posługują się rozmaitymi środkami oddziaływania.
czytaj więcejFundamentem prawdziwego Audio-Marketingu jest odpowiednio dobrana baza muzyczna, czyli pakiet utworów, piosenek, które bez dodatkowych bodźców będą oddziaływały pozytywnie na konsumenta.
Audiomarketing nie istnieje bez odpowiedniej filtracji i selekcji muzycznej. Dlatego przez wiele miesięcy, selektywnie wybieraliśmy tylko te nagranie muzyczne, zgromadzone przez wiele lat, aby przygotować zbiór tylko tych najlepszych.
Baza utworów obejmuje tylko te:Baza muzyczna została podzielona w zależności od przeznaczenia na kategorie muzyczne. Zależność przeznaczenia oznacza w tym przypadku charakter miejsca sprzedaży oraz grupę docelową konsumentów, do których kierujemy Ofertę.
Oto przykładowe kanały:
Baza muzyczna jest systematycznie update-owana raz w miesiącu.