Właściciele dobrych sklepów i zakładów usługowych wiedzą nie od dziś, że muzyka podnosi sprzedaż, ale odtwarzając ją powinni pamiętać o obowiązkowych opłatach na rzecz Organizacji Zbiorowego Zarządzania.
czytaj więcejReklamy mają na celu skłonić konsumenta do wyboru produktu i jego kupna. Twórcy reklam posługują się rozmaitymi środkami oddziaływania.
czytaj więcejKoszt świadczenia naszej usługi Audiomarketingu uzależniony jest od kilku czynników:
Koszt obsługi muzycznej jest jednolity, stały i bardzo czytelny:
UWAGA! Jeśli odtwarzasz w lokalu muzykę komercyjną z radia, komputera, płyty lub z innych nośników - należy mieć uregulowane umowy z ZAIKS, STOART, ZPAV - nie wystarczy jedna umowa, lub opłacanie abonamentu RTV, chyba, że dysponujesz dokładną informacją dot. artystów i nagrań, które odtwarzasz - co jest niestety praktycznie niemożliwe.
Opłaty ZAiKS (Stowarzyszenie Autorów ZAiKS)
Opłaty STOART
Opłaty ZPAV (Związek Producentów Audio Video)
Opłaty SAWP
Jeśli masz problem z interpretacją lub obliczeniem kosztów związanych z opłatami do ZAiKS lub ZPAV, prosimy o kontakt drogą email, chętnie pomożemy.