Telefon:
94 721 3000
E-mail:
biuro@audio-marketing.pl
Opis zdjęcia „Wystarczą tylko minuty aby przekonać się jak skutecznie wykorzystać przestrzeń dźwiękową. Pozostaną lata aby czerpać z niej zyski.”

Submenu

» Od czego zależy koszt?» Konkretne zapytanie o cenę

Fakty

SONIQA.pl sklep internetowy z muzyką bez ZAiKS

SONIQA.pl to sklep internetowy założony w 2015 roku przeznaczony dla klientów biznesowych (B2B). Stanowi idealne uzupełnienie oferty dla klientów ceniących wygodę zakupów w internecie z wysoką jakością usług audio marketingu.

czytaj więcej

Muzyczna Galanteria - dedykowane rozwiązania z marketingu muzycznego

Muzyczna Galanteria jest jedną z najstarszych marek zajmujących się profesjonalnym marketingiem muzycznym w Polsce. Pierwsi klienci otrzymali usługi już w 2009 roku. Od tego czasu podłączyliśmy blisko 6 tysięcy lokalizacji w Polsce i Europie.

czytaj więcej

Dobrze dobrana muzyka sprzedaje

Właściciele dobrych sklepów i zakładów usługowych wiedzą nie od dziś, że muzyka podnosi sprzedaż, ale odtwarzając ją powinni pamiętać o obowiązkowych opłatach na rzecz Organizacji Zbiorowego Zarządzania.

czytaj więcej

Wyobraźnia na usługach reklamy

Reklamy mają na celu skłonić konsumenta do wyboru produktu i jego kupna. Twórcy reklam posługują się rozmaitymi środkami oddziaływania.

czytaj więcej
Muzyka w sklepieMuzyka w sklepie
Muzyka w hoteluMuzyka w hotelu
Muzyka w galeriiMuzyka w galerii
Muzyka w kawiarniMuzyka w kawiarni

Koszt świadczenia naszej usługi Audiomarketingu uzależniony jest od kilku czynników:

  • czy obsługa dotyczy jednego obiektu, czy sieci obiektów (sklepów)?
  • czy emitowana muzyka ma mieć charakter pełny (komercyjny), czyli wyselekcjonowane przeboje muzyki rozrywkowej (konieczny uregulowany stosunek do ZAiKS, STOART i ZPAV) czy muzyka niekomercyjna, royalty free - autorów niezrzeszonych, którzy naszej firmie udostępnili swoje pelne licencje i prawa autorskie, często instrumentalna (z licencją na bezpłatne odtwarzanie)
  • intensywności przekazu reklamowego
  • wyboru standardowej opcji świadczenia usługi lub innowacyjnych opcji dodatkowych

Koszt obsługi muzycznej jest jednolity, stały i bardzo czytelny: