Telefon:
94 721 3000
E-mail:
biuro@audio-marketing.pl
Opis zdjęcia „Wystarczą tylko minuty aby przekonać się jak skutecznie wykorzystać przestrzeń dźwiękową. Pozostaną lata aby czerpać z niej zyski.”

Submenu

» Od czego zależy koszt?» Konkretne zapytanie o cenę

Fakty

Dobrze dobrana muzyka sprzedaje, 04.05.2011

Właściciele dobrych sklepów i zakładów usługowych wiedzą nie od dziś, że muzyka podnosi sprzedaż, ale odtwarzając ją powinni pamiętać o obowiązkowych opłatach na rzecz Organizacji Zbiorowego Zarządzania.

czytaj więcej

Wyobraźnia na usługach reklamy

Reklamy mają na celu skłonić konsumenta do wyboru produktu i jego kupna. Twórcy reklam posługują się rozmaitymi środkami oddziaływania.

czytaj więcej
Muzyka w sklepieMuzyka w sklepie
Muzyka w hoteluMuzyka w hotelu
Muzyka w galeriiMuzyka w galerii
Muzyka w kawiarniMuzyka w kawiarni

Wstępne przygotowanie wyceny jest możliwe, pod uzyskaniu kluczowych informacji wstępnych:

  • czy obsługa dotyczy jednego obiektu czy sieci sklepów (jeśli sieć sklepów, prosimy wskazać ilość)?
  • technika: czy jest zainstalowane, podłączone i podprowadzone połączenie w technice 100V oraz miejsce na tkz."centralkę"?
  • jaka jest powierzchnia całkowita obiektu nagłaśnianego? (wyłączając strefy niedostępne dla konsumentów)
  • jaki charakter programu Cię interesuje? Czysto muzyczny, muzyczno-reklamowy, a może Twoje Radio? - muzyka, reklama, informacje dodatkowe
  • informacje związane z grupą docelową klientów, grupa dominująca, charakterystyka, cele związane z emisją słowno-muzyczną
  • czy dysponujesz na miejscu stałym łączem internetowym?
  • jaki rodzaj muzyki Cię interesuje? (komercyjna, popularna - konieczne opłaty do Zaiks, Zpav, Stoart) czy muzyka na licencji RF royalty free (wolna od tantiem) - artystów, którzy udostępnili nam pelne prawa nadawania (m.in. copyleft) a odtwarzanie w Twoim lokalu nie wymaga wnoszenia żadnych opłat dodatkowych.


To najważniejsze pozycje, które są nam niezbędne do przygotowania ewentualnej wyceny, oszacowania orientacyjnych kosztów, lub niekiedy przygotowania już konkretnej, wiążącej oferty.

Charakter programu muzycznego w sklepie musi być dobrany pod kątem konsumenta (który stanowi główną grupę docelową) oraz pod kątem charakter prowadzonej przez Ciebie. Informacje dodatkowe:

  • informacje o prowadzonej działalności (co sprzedajesz, co oferujesz),
  • wiek grupy docelowej (wyznaczenie głównej grupy docelowej w postaci przedziału wiekowego
  • charakter grupy docelowej,
  • intensywność reklamowa

Hipermarket, Galeria handlowa, Sklep z odzieżą dla młodzieży, Salon z elegancką odzieżą, Klub fitness, Punkt gastronomiczny, Restauracja, Pizzeria, Pub, Hotel, Targowisko miejskie....

Co je łączy?

Każdy z tych punktów może mieć własną stację radiową, własny przekaz reklamowy. Muzykę emitowaną przez cały dzień, oprawioną indywidualnymi jinglami i odpowiednio przygotowanymi komunikatami, selektywnie wybrane bloki muzyczne w zależności od wieku grupy docelowej głównych klientów. Bez Twojej ingerencji. Automatyczny ON rano i OFF wieczorem. Systematycznie aktualizowana baza danych, dodawanie nowych nagrań do emisji, Twoja identyfikacja audio w Twoim miejscu, informowanie o godzinie, informowanie o promocjach i muzyka, muzyka, muzyka, dobrana specjalnie pod klienta pod względem konkretnego oddziaływania marketingowego.