Właściciele dobrych sklepów i zakładów usługowych wiedzą nie od dziś, że muzyka podnosi sprzedaż, ale odtwarzając ją powinni pamiętać o obowiązkowych opłatach na rzecz Organizacji Zbiorowego Zarządzania.
czytaj więcejReklamy mają na celu skłonić konsumenta do wyboru produktu i jego kupna. Twórcy reklam posługują się rozmaitymi środkami oddziaływania.
czytaj więcej Wstępne przygotowanie wyceny jest możliwe, pod uzyskaniu kluczowych informacji wstępnych:
Charakter programu muzycznego w sklepie musi być dobrany pod kątem konsumenta (który stanowi główną grupę docelową) oraz pod kątem charakter prowadzonej przez Ciebie. Informacje dodatkowe:
Hipermarket, Galeria handlowa, Sklep z odzieżą dla młodzieży, Salon z elegancką odzieżą, Klub fitness, Punkt gastronomiczny, Restauracja, Pizzeria, Pub, Hotel, Targowisko miejskie....
Co je łączy?
Każdy z tych punktów może mieć własną stację radiową, własny przekaz reklamowy. Muzykę emitowaną przez cały dzień, oprawioną indywidualnymi jinglami i odpowiednio przygotowanymi komunikatami, selektywnie wybrane bloki muzyczne w zależności od wieku grupy docelowej głównych klientów. Bez Twojej ingerencji. Automatyczny ON rano i OFF wieczorem. Systematycznie aktualizowana baza danych, dodawanie nowych nagrań do emisji, Twoja identyfikacja audio w Twoim miejscu, informowanie o godzinie, informowanie o promocjach i muzyka, muzyka, muzyka, dobrana specjalnie pod klienta pod względem konkretnego oddziaływania marketingowego.