Właściciele dobrych sklepów i zakładów usługowych wiedzą nie od dziś, że muzyka podnosi sprzedaż, ale odtwarzając ją powinni pamiętać o obowiązkowych opłatach na rzecz Organizacji Zbiorowego Zarządzania.
czytaj więcejReklamy mają na celu skłonić konsumenta do wyboru produktu i jego kupna. Twórcy reklam posługują się rozmaitymi środkami oddziaływania.
czytaj więcejEmisja spotów reklamowych na zasadzie Audiomarketingu w obiektach handlowo - usługowych programu RAS (Radio Automation Software) może odbywać się indywidualnie lub w blokach o określonych godzinach, w określonych dniach, lub określonym czasie. Reklamy dźwiękowe można dezaktywować i uaktywnić ponownie w przypadku wskazanej konieczności. Częstotliwość emisji reklamy uzależniona jest od nasilenia akcji promocyjnej lub przekazu reklamowego osoby odpowiedzialnej za sprawy promocyjne w danym obiekcie. Spoty reklamowe, informacje, komunikaty, zapowiedzi, zajawki, mogą być odgrywane z wyznaczeniem dokładnej godziny lub wybierane losowo w określonym przedziale czasu. Osoba odpowiedzialna w firmie kontrahenta za promocję, odpowiednio wcześniej dostarczając materiały reklamowe, wskazuje preferowane godziny emisji. W ten sposób powstaje kompletna usługa audiomarketingu - oprawa muzyczna oraz przekaz reklamowy w godzinach otwarcia.
Wszystkie działania są po to, aby jak najbardziej precyzyjnie dotrzeć do potencjalnego konsumenta, nasilenie informacji reklamowych skierować w przedział czasowy, w którym częstotliwość ruchu konsumentów jest najwyższa.
Program obsługujący emisję dźwiękową posiada pełną opcję raportowania emisji materiałów reklamowych z możliwością wydrukowania lub wcześniejszego zapisania tych informacji. Przydatne jest to w przypadku sprzedaży reklam firmom zewnętrznym w celu promowania konkretnych marek i produktów na terenie wybranego obiektu.