Telefon:
94 721 3000
E-mail:
biuro@audio-marketing.pl
Opis zdjęcia „Wystarczą tylko minuty aby przekonać się jak skutecznie wykorzystać przestrzeń dźwiękową. Pozostaną lata aby czerpać z niej zyski.”

Submenu

» Produkcja i emisja spotów reklamowych» Sposoby emisji spotów reklamowych» Oferta cenowa

Fakty

Dobrze dobrana muzyka sprzedaje, 04.05.2011

Właściciele dobrych sklepów i zakładów usługowych wiedzą nie od dziś, że muzyka podnosi sprzedaż, ale odtwarzając ją powinni pamiętać o obowiązkowych opłatach na rzecz Organizacji Zbiorowego Zarządzania.

czytaj więcej

Wyobraźnia na usługach reklamy

Reklamy mają na celu skłonić konsumenta do wyboru produktu i jego kupna. Twórcy reklam posługują się rozmaitymi środkami oddziaływania.

czytaj więcej
Muzyka w sklepieMuzyka w sklepie
Muzyka w hoteluMuzyka w hotelu
Muzyka w galeriiMuzyka w galerii
Muzyka w kawiarniMuzyka w kawiarni

Sposoby emisji spotów reklamowych

Emisja spotów reklamowych na zasadzie Audiomarketingu w obiektach handlowo - usługowych programu RAS (Radio Automation Software) może odbywać się indywidualnie lub w blokach o określonych godzinach, w określonych dniach, lub określonym czasie. Reklamy dźwiękowe można dezaktywować i uaktywnić ponownie w przypadku wskazanej konieczności. Częstotliwość emisji reklamy uzależniona jest od nasilenia akcji promocyjnej lub przekazu reklamowego osoby odpowiedzialnej za sprawy promocyjne w danym obiekcie. Spoty reklamowe, informacje, komunikaty, zapowiedzi, zajawki, mogą być odgrywane z wyznaczeniem dokładnej godziny lub wybierane losowo w określonym przedziale czasu. Osoba odpowiedzialna w firmie kontrahenta za promocję, odpowiednio wcześniej dostarczając materiały reklamowe, wskazuje preferowane godziny emisji. W ten sposób powstaje kompletna usługa audiomarketingu - oprawa muzyczna oraz przekaz reklamowy w godzinach otwarcia.

Wszystkie działania są po to, aby jak najbardziej precyzyjnie dotrzeć do potencjalnego konsumenta, nasilenie informacji reklamowych skierować w przedział czasowy, w którym częstotliwość ruchu konsumentów jest najwyższa.

Program obsługujący emisję dźwiękową posiada pełną opcję raportowania emisji materiałów reklamowych z możliwością wydrukowania lub wcześniejszego zapisania tych informacji. Przydatne jest to w przypadku sprzedaży reklam firmom zewnętrznym w celu promowania konkretnych marek i produktów na terenie wybranego obiektu.