Właściciele dobrych sklepów i zakładów usługowych wiedzą nie od dziś, że muzyka podnosi sprzedaż, ale odtwarzając ją powinni pamiętać o obowiązkowych opłatach na rzecz Organizacji Zbiorowego Zarządzania.
czytaj więcejReklamy mają na celu skłonić konsumenta do wyboru produktu i jego kupna. Twórcy reklam posługują się rozmaitymi środkami oddziaływania.
czytaj więcejProgram muzyczny w sklepie musi być dobrany w oparciu o wywiad z Tobą, dotyczący głównej grupy docelowej klientów, którzy są potencjalnie zainteresowani ofertą i tych, do których swoją ofertę kierujesz. Najważniejsze punkty, których odpowiedzi są nam niezbędne to:
Hipermarket, Galeria handlowa, Sklep z odzieżą dla młodzieży, Salon z elegancką odzieżą, Klub fitness, Punkt gastronomiczny, Restauracja, Pizzeria, Pub, Hotel, Targowisko miejskie....
Co je łączy?
Każdy z tych punktów może mieć własną stację radiową, własny przekaz reklamowy. Muzykę emitowaną przez cały dzień, oprawioną indywidualnymi jinglami i odpowiednio przygotowanymi komunikatami, selektywnie wybrane bloki muzyczne w zależności od wieku grupy docelowej głównych klientów. Bez Twojej ingerencji. Automatyczny ON rano i OFF wieczorem. Systematycznie aktualizowana baza danych, dodawanie nowych nagrań do emisji, Twoja identyfikacja audio w Twoim miejscu, informowanie o godzinie, informowanie o promocjach i muzyka, muzyka, muzyka, dobrana specjalnie pod klienta.