Telefon:
94 721 3000
E-mail:
biuro@audio-marketing.pl
Opis zdjęcia „Wystarczą tylko minuty aby przekonać się jak skutecznie wykorzystać przestrzeń dźwiękową. Pozostaną lata aby czerpać z niej zyski.”

Submenu

Fakty

Dobrze dobrana muzyka sprzedaje, 04.05.2011

Właściciele dobrych sklepów i zakładów usługowych wiedzą nie od dziś, że muzyka podnosi sprzedaż, ale odtwarzając ją powinni pamiętać o obowiązkowych opłatach na rzecz Organizacji Zbiorowego Zarządzania.

czytaj więcej

Wyobraźnia na usługach reklamy

Reklamy mają na celu skłonić konsumenta do wyboru produktu i jego kupna. Twórcy reklam posługują się rozmaitymi środkami oddziaływania.

czytaj więcej
Muzyka w sklepieMuzyka w sklepie
Muzyka w hoteluMuzyka w hotelu
Muzyka w galeriiMuzyka w galerii
Muzyka w kawiarniMuzyka w kawiarni

Muzyka w hipermarkecie,hali

Hipermarket, supermarket, Market, Hala targowa to miejsca użyteczności publicznej, które nastawione są na duży przepływ klientów w różnych przedziałach wiekowych, o różnych celach, w celu dokonania zakupów różnych produktów. Odpowiednio dobrany dźwięk dociera do tysięcy konsumentów dziennie, zatem przygotowanie programu oraz odpowiednia filtracja nagrań muzycznych musi uwzględniać wiele aspektów. Muzyka dla ogółu musi być odzwierciedleniem standardowego Radia, które nadaje program w trybie SOFT, czyli utwory spokojne, stonowane, przeboje muzyki pop, lata 80-te,90-te z wyeliminowaniem tych nagrań, które zawierają dźwięki drażniące konsumenta (eliminujemy nagrania,w których dominują wysokie tony, gitarowe riffy, dynamiczne uderzenia, gdzie dominuje vocal, etc.)

Prezentujemy bazę piosenek, które wywołują przyjemne doznania, wewnętrzne emocje, poprzez połączenie pokoleniowe kilku dekad utworów (lata 80-te,90-te,nowe nagrania) docieramy do każdego odbiorcy bezpośrednio i każdy odnajduje przyjemność podczas dokonywania zakupów, a muzyka towarzysząca stanowi bodziec zachęcający konsumenta do zatrzymania się znacznie dłużej w miejscu, w którym się znajduje.

Niezwykle istotnym czynnikiem na sali Hipermarketu czy Sklepu wielkopowierzchniowego jest systematyczne informowanie konsumenta o promocjach, wyprzedażach, towarach godnych polecenia, niezależnie od tego czy jest to promocja dzienna, tygodniowa lub okresowa. System emisji programu RAS, pozwala na emisję materiałów reklamowych w trybie zmiennym nawet codziennie, z pełnym raportowaniem emisji, co otwiera możliwości sprzedaży reklamy firmom zewnętrznym za pośrednictwem systemu radiowęzłowego i programu emisyjnego, wraz z dokładnym wyliczeniem czasu emisji i przeliczeniem wartości cenowej.

Muzyka w połączeniu z profesjonalnym przekazem reklamowym jest dla konsumenta najważniejszym źródłem informacji w momencie, w którym znajduje się na sali nandlowej, bowiem dokonując zakupów, otrzymuje niezbędne informacje o produktach promowanych.

Korzyści programu muzycznego dla Sprzedawcy:

  • Selektywnie przygotowany program muzyczny identyfikuje Twoją działalność, wzmacnia i wzbogaca Twoją markę
  • Jest doskonałym narzędziem marketingu bezpośredniego – Centralnym miejscem informacyjnym - informuje klienta na gorąco o promocjach, wyprzedażach oraz dostarcza wielu praktycznych informacji
  • Modeluje wizerunek muzyczny marki
  • Zwraca na siebie uwagę
  • Pozwala nawiązać silny dialog wewnętrzny związany z identyfikacją konsumenta w miejscu sprzedaży i zachęca tym samym do ponownego odwiedzenia
  • Sprawia, że wizyta konsumenta w miejscu sprzedaży trwa zdecydowanie dłużej niż w przypadku braku bloku muzycznego
  • Pozwala podejmować bezkompromisowe decyzje, związane z zakupem wybranego towaru
  • Wpływa pozytywnie na samego sprzedającego, którego praca w połączeniu z towarzyszącą mu muzyką jest znacznie bardziej wydajniejsza, podnosząc efektywność sprzedaży
  • Zwiększa zyski